Skip to main content

Verkopen en klantenservice via WhatsApp Business

In de afgelopen jaren hebben we een echte verschuiving gezien waarbij [cs_w] niet alleen voor persoonlijke communicatie wordt gebruikt, maar dat steeds meer bedrijven op [cs_w] vertrouwen om zaken te doen.

Veel van de oude manieren waarop mensen en bedrijven met elkaar communiceren zijn niet meer van deze tijd. Klanten willen niet meer wachten op een vertraagde reactie, maar willen direct antwoord. [cs_wb] biedt uitkomst. Dagelijks sturen meer dan 175 miljoen mensen sturen een bericht naar een [cs_wb] account.

Een onderzoek van Facebook wijst uit dat mensen voor ondersteuning liever een [cs_w] bericht naar een bedrijf sturen en dat ze daarmee ook eerder geneigd zijn een aankoop te doen als ze deze mogelijkheid krijgen.

Shoppen via [cs_w]

[cs_wb] is sterk in ontwikkeling. Facebook is namelijk druk bezig om de mogelijkheden uit te breiden waarmee mensen beschikbare producten of diensten kunnen bekijken en rechtstreeks in [cs_w] een aankoop kunnen doen. Ook wil Facebook het voor bedrijven makkelijker maken om deze functies te integreren in bestaande verkoopsystemen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *